3 veckor sen..

Idag är det exakt 3 veckor sen han gjorde slut. Jag som inte ens kunde tänka mig ett singelliv, jag hade ju hittat den killen som jag ville leva resten av mitt liv med. Vi hade så mycket planer hur vi skulle göra i famtiden. Ena dagen pratade vi om hur vi ville ha vårt bröllop och några dagar efter gör han slut. Älskar han inte mig längre? Tänker han ens på mig? Han kanske snackar med andra tjejer och får känslor för dom. 
Jag kommer inte ens vilja träffa nya killar, jag vill bara ha en kille och det är han. Ingen annan. Jag saknar honom så jag snart förstörs. Jag bryter ihop varje kväll. Det värsta är när jag ska sova, då tänker jag tillbaka på allt. Det är nu på kvällarna vi kollade på film tillsammans och pratade i telefon om allt och ingenting. Varför gjorde han så? VARFÖR?!?!?!?!?!??! Älskar han inte mig längre? Det är nu han får chansen till att lära känna någon ny, det var de han sa till mig att jag skulle göra, lära känna någon ny. Helvete heller att jag ska. Aldrig. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

dumpaad.blogg.se

Min berättelse om hur jag går vidare

RSS 2.0