Inte nu igen på snapchat..

Varför hör han bara av sig på snapchat? Och den snapen var inte bara till mig, utan till flera i hans lista. Det var inte något personligt som var bara riktat mot mig. Jag svarade bara "kul" och ingenting mer. Så får jag en snap tillbaka med en bild på honom "Gott" fick jag tillbaka (skickade en snap på en pizza). MEN VARFÖR HÖR DU AV DIG TILL MIG VIA SNAPCHAT? VARFÖR? 
Jag blir inte glad när jag ser att jag får från honom, jag blir ledsen, arg & sårad för att jag vet att den bilden är inte bara till mig. Igår när jag slutade skolan vid 2 så var jag inte inne på facebook på ca 24 timmar, vilket jag ville visa för honom att jag har ett liv utanför facebook och han visste att jag är inne där ofta, men nu fick han se att jag har ett liv. Och vi har alla våra konversationerna där, jag orkar inte med att han hela tiden får mig att må dåligt. Jag tänker på honom konstant hela tiden. Varje gång det plingar till i telefonen så hoppas jag alltid att det är du, men du är så tyst. Du skriver inte till mig eller ringer mig. Jag hatar den tystnaden. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

dumpaad.blogg.se

Min berättelse om hur jag går vidare

RSS 2.0